contact
Test Drive Blog
twitter
rss feed
blog entries
log in

2/10/2011

There's Something About Me



Good morning my friends, I want to share a little story to you all.

I had bad feeling since yesterday, I don't know why. It made me insomnia and wanna to cry. I'm just feel that there's something has lost from me. I feel in jealously, afraid, angry, so in grumpy.

Just need a shoulder to cry on now.

Every time I close my eyes and say my prayer at night. I thank God each day for your love that gives me wings to fly up high to reach my dream aim for the sky.
You always said...

When I am down and the things go wrong, the world against me too. I close my eyes and think of you and knew what you would say now.

Your head up high, smile on your face and wish that you will always be loved. The stars will lead you every step you take. Don’t you ever be afraid, believe in you and I’ll be there to guide you wherever you may go away.
Giving me my wings to fly

thank you for your love,

forever....


❤ ❥ ♡ ♥ ❤ ❥ ♡ ♥ ❤ ❥ ♡ ♥ ❤ ❥ ♡ ♥ ❤ ❥ ♡ ♥ ❤ ❥ ♡ ♥ ❤ ❥ ♡ ♥ ❤ ❥ ♡ ♥ ❤ ❥ ♡ ♥ ❤ ❥

Kita pernah mengira sudah banyak memiliki apa-apa dalam hidup… sampai kita bertemu seseorang yang susah ditebak dan selalu membangkitkan penasaran kita sejak awal…
Awalnya bisa jadi kita tidak suka dia. Dia datang dan bagi kita tidaklah ada yang istimewa. Namun suatu hari kita bilang jika kita tidak menduga akan terpesona pada sosok yang pernah kita bilang tidaklah istimewa tapi sungguh dia bisa menenangkan jiwa dan pikiran kita …. juga mengubah dunia kita…
Terkadang kita tidak menyadari benang yang menghubungkan kita dengan masa lalu, adanya rahasia yang menghancurkan segala harapan, perasaan dan keyakinan. Ketika kebenaran terungkap, tersingkap pula arti putus asa … arti tak berdaya … kenyataan jadi begitu menyakitkan.


No comments:

Post a Comment


Blog Archive

Recent Post

Search...


  • Web
  • Community

    Bali Blogger Community



    Dictionary